الخليج للتدريب || traininggulf-courses
[size][font][url][/url][/font][/size][font][url][/url]
[url][/url]
[url][/url]
How to deal with pressure, arrange priorities and manage emotions at work
2. التمــــيز فى أعمال السكرتارية الحـــديثة وإدارة المكاتب المتـــطـورة
Distinction in modern secretarial work and advanced offices management
3. التميـــــز والإبتكـــــــــار في أعمــــال السكرتاريـــــة ومدراء المكاتب
Distinctive and innovation in work of secretaries and office managers
4. السكرتارية الادارية والارشفة الالكترونية الحديثة
Administrative secretariat and modern electronic archiving
5. السكرتارية الإدارية التنفيذية المتقدمة
Advanced executive administrative secretariat
6. السكرتارية التنفيذية المتقدمة والإدارة المكتبية الحديثة
Advanced executive secretariat and modern office management
7. السكرتارية الحديثة وتنظيم العمل
Modern secretariat and work organization
8. السكرتارية الحديثة وهندرة المكاتب المعاصرة
Modern secretariat and Re-engineering of contemporary offices
9. السكرتارية العصرية ومهارات القراءة السريعة الاختزال وتنشيط الذاكرة
Modern secretary and skills of speed-reading and memory activation
10. الفهرسة والارشفة الالكترونية وتكنولوجيا ادارة المكاتب
Electronic indexing and archiving and office management technology
11. المدخل الابداعى الالكتروني لإدارة المكاتب و السكرتارية التنفيذية
Creative electronic approach of offices management and executive secretary
12. المدخل المتكامل لتطوير مهارات مدراء المكاتب والسكرتاريةالتنفيذية باستخدام الحاسوب
Integrated approach for developing computerized skills of office managers and executive secretariat
13. المفاهيم الحديثة لإدارة وتيسير العمل بإتقان للسكرتارية التنفيذية
Modern concepts to manage and facilitate the executive secretary work
14. المفاهيم المتقدمة للجودة الشاملة في إدارة المكاتب والسكرتارية التنفيذية
Advanced concepts of total quality in executive secretariat and office management
15. المنهج البريطاني لتطوير اعمال السكرتارية التنفيذية ومدراء المكاتب
British approach to develop the work of executive secretaries and office managers
16. المنهج البريطاني والتكنولوجيا الإلكترونية لتطوير اعمال السكرتارية التنفيذية
British curriculum and electronic technology for developing the executive secretarial works
17. المهارات الإدارية والسلوكية للسكرتاريا التنفيذية ومدراء المكاتب
Managerial and behavioral skills for office managers and executive secretaries
18. المهـــارات الإداريــة والســلوكية لمديـــرى المكاتـــــب
Managerial and behavioral skills for office managers
19. المهارات الإدارية والفنية الشاملة في إدارة المكاتب والسكرتاريا
Managerial and technical skills of secretariat and office management
20. المهارات المتخصصة في إدارة وتنظيم الأعمال لمدراء المكاتب والسكرتارية التنفيذية
Specialized skills in work management and organization for Office managers and executive secretaries
21. المهارات المتقدمة لتطوير اداء مدراء المكاتب
Advanced skills to improve performance of office managers
22. المهــــارات المهنيــــة لأعمـــال الســــكرتارية الخاصــــــــة
Professional skills for a special secretary work
23. النظم التطبيقية الحديثة لادارة الوثائق والمحفوظات والارشفة الرقمية للملفات
Modern applied systems for documents and archives managing and files digital archiving
24. النظم المتقدمة والاتجاهات الحديثة في إدارة المكاتب والسكرتارية
Advanced systems and recent trends in secretariat and office management
25. النظم والإتجاهات الحديثة في إدارة المكاتب والسكرتارية الإلكترونية
Recent systems and trends of electronic secretariat and office management
26. إدارة الوقت والاجتماعات وتفويض الصلاحيات للسكرتارية ومنسقي المكاتب
Meetings and time management & devolution of powers to secretaries and office coordinators
27. إدارة الوقت وفن التعامل مع الضغوط لمديري مكاتب الإدارة العليا
Time management and art of dealing with the pressure of senior department managers
28. إدارة نظم المعلومات المكتبية والأرشفة الإلكترونية
E- Archiving and office information systems management
29. تبسيط الإجراءات وتنظيم العمل المكتبي
Simplifying procedures and organizing office work
30. تطوير القدرات الجوهرية لمدراء مكاتب الإدارة العليا
Developing the core abilities for managers of senior management offices
31. تطوير مهارات مدراء المكاتب والسكرتاريا التنفيذية للادارات العليا
Developing skills of office managers and executive secretariat of senior departments
32. تكنولوجيا الفهرسة والأرشفة وحفظ وتأمين المعلومات إلكترونياً
Technology of electronic indexing, archiving, saving and securing of information
33. تنمية مهارات السكرتارية التنفيذية بمفهوم كايزن
Improving the executive secretariat skills by Kaizen approach
34. تنمية مهارات مديري مكاتب الادارة العليا
Improving the skills of senior department managers
35. دور التطبيقات الإلكترونية في زيادة أداء السكرتارية ومدراء المكاتب
Role of electronic applications in increasing the performance of secretaries and office managers
36. علوم إدارة المكاتب والسكرتاريا العليا إلكترونياً
Electronical management of office and senior secretariat
37. فنون إدارة مكاتب الزعماء والقادة وكبار المسؤولين التنفيذين
Management arts of leader’s offices and senior executives
38. كتابة الرسائل والتقارير باللغتين العربية والانجليزية
Writing letters and reports in Arabic and English
39. مهارات التكامل الاداري للسكرتارية التنفيذية
Administrative integrated skills of executive secretariat
40. مهارات التوثيق والأرشيف الإلكتروني وميكنة وحفظ الوثائق المتكاملة
Electronic documentation and archiving skills and integrated documents automating and archiving
41. مهـــــــارات الســـــــكرتارية التنفــيـــــذية المعاصـــــرة
Skills of contemporary executive secretariat
42. مهارات السكرتارية وإدارة المكاتب وإعداد وتقديم التقارير
Skills for secretaries, office management and reports preparation and submission
43. مهارات تطوير الأداء ، وتحقيق التميز للسكرتارية التنفيذية
Skills of improving performance and achieving distinction in executive secretariat
44. نظـــــم الحفـــظ والإسترجـــــــاع للسكرتارية ومدراء المكاتب
Storage and retrieval systems for secretaries and office managers
2)
3)
4)
[/font]
[url][/url]
[url][/url]
How to deal with pressure, arrange priorities and manage emotions at work
2. التمــــيز فى أعمال السكرتارية الحـــديثة وإدارة المكاتب المتـــطـورة
Distinction in modern secretarial work and advanced offices management
3. التميـــــز والإبتكـــــــــار في أعمــــال السكرتاريـــــة ومدراء المكاتب
Distinctive and innovation in work of secretaries and office managers
4. السكرتارية الادارية والارشفة الالكترونية الحديثة
Administrative secretariat and modern electronic archiving
5. السكرتارية الإدارية التنفيذية المتقدمة
Advanced executive administrative secretariat
6. السكرتارية التنفيذية المتقدمة والإدارة المكتبية الحديثة
Advanced executive secretariat and modern office management
7. السكرتارية الحديثة وتنظيم العمل
Modern secretariat and work organization
8. السكرتارية الحديثة وهندرة المكاتب المعاصرة
Modern secretariat and Re-engineering of contemporary offices
9. السكرتارية العصرية ومهارات القراءة السريعة الاختزال وتنشيط الذاكرة
Modern secretary and skills of speed-reading and memory activation
10. الفهرسة والارشفة الالكترونية وتكنولوجيا ادارة المكاتب
Electronic indexing and archiving and office management technology
11. المدخل الابداعى الالكتروني لإدارة المكاتب و السكرتارية التنفيذية
Creative electronic approach of offices management and executive secretary
12. المدخل المتكامل لتطوير مهارات مدراء المكاتب والسكرتاريةالتنفيذية باستخدام الحاسوب
Integrated approach for developing computerized skills of office managers and executive secretariat
13. المفاهيم الحديثة لإدارة وتيسير العمل بإتقان للسكرتارية التنفيذية
Modern concepts to manage and facilitate the executive secretary work
14. المفاهيم المتقدمة للجودة الشاملة في إدارة المكاتب والسكرتارية التنفيذية
Advanced concepts of total quality in executive secretariat and office management
15. المنهج البريطاني لتطوير اعمال السكرتارية التنفيذية ومدراء المكاتب
British approach to develop the work of executive secretaries and office managers
16. المنهج البريطاني والتكنولوجيا الإلكترونية لتطوير اعمال السكرتارية التنفيذية
British curriculum and electronic technology for developing the executive secretarial works
17. المهارات الإدارية والسلوكية للسكرتاريا التنفيذية ومدراء المكاتب
Managerial and behavioral skills for office managers and executive secretaries
18. المهـــارات الإداريــة والســلوكية لمديـــرى المكاتـــــب
Managerial and behavioral skills for office managers
19. المهارات الإدارية والفنية الشاملة في إدارة المكاتب والسكرتاريا
Managerial and technical skills of secretariat and office management
20. المهارات المتخصصة في إدارة وتنظيم الأعمال لمدراء المكاتب والسكرتارية التنفيذية
Specialized skills in work management and organization for Office managers and executive secretaries
21. المهارات المتقدمة لتطوير اداء مدراء المكاتب
Advanced skills to improve performance of office managers
22. المهــــارات المهنيــــة لأعمـــال الســــكرتارية الخاصــــــــة
Professional skills for a special secretary work
23. النظم التطبيقية الحديثة لادارة الوثائق والمحفوظات والارشفة الرقمية للملفات
Modern applied systems for documents and archives managing and files digital archiving
24. النظم المتقدمة والاتجاهات الحديثة في إدارة المكاتب والسكرتارية
Advanced systems and recent trends in secretariat and office management
25. النظم والإتجاهات الحديثة في إدارة المكاتب والسكرتارية الإلكترونية
Recent systems and trends of electronic secretariat and office management
26. إدارة الوقت والاجتماعات وتفويض الصلاحيات للسكرتارية ومنسقي المكاتب
Meetings and time management & devolution of powers to secretaries and office coordinators
27. إدارة الوقت وفن التعامل مع الضغوط لمديري مكاتب الإدارة العليا
Time management and art of dealing with the pressure of senior department managers
28. إدارة نظم المعلومات المكتبية والأرشفة الإلكترونية
E- Archiving and office information systems management
29. تبسيط الإجراءات وتنظيم العمل المكتبي
Simplifying procedures and organizing office work
30. تطوير القدرات الجوهرية لمدراء مكاتب الإدارة العليا
Developing the core abilities for managers of senior management offices
31. تطوير مهارات مدراء المكاتب والسكرتاريا التنفيذية للادارات العليا
Developing skills of office managers and executive secretariat of senior departments
32. تكنولوجيا الفهرسة والأرشفة وحفظ وتأمين المعلومات إلكترونياً
Technology of electronic indexing, archiving, saving and securing of information
33. تنمية مهارات السكرتارية التنفيذية بمفهوم كايزن
Improving the executive secretariat skills by Kaizen approach
34. تنمية مهارات مديري مكاتب الادارة العليا
Improving the skills of senior department managers
35. دور التطبيقات الإلكترونية في زيادة أداء السكرتارية ومدراء المكاتب
Role of electronic applications in increasing the performance of secretaries and office managers
36. علوم إدارة المكاتب والسكرتاريا العليا إلكترونياً
Electronical management of office and senior secretariat
37. فنون إدارة مكاتب الزعماء والقادة وكبار المسؤولين التنفيذين
Management arts of leader’s offices and senior executives
38. كتابة الرسائل والتقارير باللغتين العربية والانجليزية
Writing letters and reports in Arabic and English
39. مهارات التكامل الاداري للسكرتارية التنفيذية
Administrative integrated skills of executive secretariat
40. مهارات التوثيق والأرشيف الإلكتروني وميكنة وحفظ الوثائق المتكاملة
Electronic documentation and archiving skills and integrated documents automating and archiving
41. مهـــــــارات الســـــــكرتارية التنفــيـــــذية المعاصـــــرة
Skills of contemporary executive secretariat
42. مهارات السكرتارية وإدارة المكاتب وإعداد وتقديم التقارير
Skills for secretaries, office management and reports preparation and submission
43. مهارات تطوير الأداء ، وتحقيق التميز للسكرتارية التنفيذية
Skills of improving performance and achieving distinction in executive secretariat
44. نظـــــم الحفـــظ والإسترجـــــــاع للسكرتارية ومدراء المكاتب
Storage and retrieval systems for secretaries and office managers
2)
3)
4)
[/font]